sayang kamu

sayang kamu

sy mghargai kamo0o semua....thanks

Wednesday, 9 November 2011

tEntaNg diE, ciNta hAtikU...........

1st tiMe kEnAL.

aKu juMpe diE mse keJe kt jLn iPoh kL.... maSe tU aKu bRu jEr 2bLn kEje kt siTu sBg sAmbiLAn... diE Lak br je msUk kt ctu.... 1st tIme aKu nAmpK die, mSe aKu LepAk kt tMpt ziRa...lalalala....ziRA La yG tunJuk kt aKu bDk2 yG bRu msUk kojEr tU....hAhaAhA.....eYh sUke Lak aKu tGk die tiMe tu....kahkahkah.... hAri2 La aKu dtg mLawAt ziRa...kOnon2 nK juMpe ziRa arGhh...pAdahaL nk G cuCi mAte JeR kOt......



dA dKt 3bLn diE keJe kt cTu, tp sKaLi pn ktRang nIe tAk pErNAh berCakap....JeLinG2 cMtu je La... kDg2 zIra Ade Gak La citE psL die....eRrmmm sOmboNg giLer diE tiMe tU...HAhahA aKu pOn Lg r sOmboNg.. eRmmm jGn hArap La aKu nk TegOr dLu...tp tiMe tU diE taK hEran pOn kt Aku..... huhuhuhu......



eYhh dA bLn 10 La..... bLn t'Akhir aKu keJe kt cTu...uJung bLn 10 aKu dA nK brenTi kejE, sbB aKu dPt keJer Lain....huhuhu....eRRrmm sGt sRnOk La tp SeDih r Skit, xDpt tGk bDk sOmbOng tu dA.....huhuhu....
EeeRrrmmmm xMghArap pApe Pn sAje2 je Suke tGk diE timE tu... sUke tGk dIe pOn sbB diE tu Sgt sOmbong je...Aku sUke oRg cmNi... rSe tCabaR skit Nk dPt..... tp dIe da Ade gUrl bAbtu Aku pOn tAk HeRan sGt la kt die....lalalallala.......

aKu dA pOn bRenTi keJer...errRmmm dA sTat pOn kt Tmpt brU....dA taK inGat kt dIE tp bLe juMpe ziRa mSti Aku Suru kIrm sLm dkt die....aKu cKp maIn2 jer tp xSanGke Lak sI ziRA ni g bGtau kt die.... erMMAmmMMmm dA 2-3 bLn Aku keJe kt tMpt baru...nGAn ziRa poN da jArang contact.... yeLA aku da bZ skit....hahaha.... sAmpAi tu JeLa aku keNaL n bjUmper nGAn bDk sOmbong tu.....HuhUhu..... aKu pOn da luPe pSL die.... So sMpai cTu jE La kiSah aKu keNaL nGAn AhmAd fAzLy......

bErsAmbUng nExt ePisOd Lak (bLe RaJin nK mEnaiP La....Hihihi)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...